ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΕΞΩ. 4ο Μέρος (Από 7)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Στη συνέχεια, (μετά τις διαπιστώσεις, και τη Συνειδητοποίηση αυτού που Είμαι), η Παρατήρηση, (που ενώ εξακολουθεί να διεξάγεται για «τις μέσα μου λειτουργίες», δηλαδή τη Σκέψη και το Συναίσθημα), επεκτείνεται πλέον και προς τα έξω. Προς το περιβάλλον, και προς τους άλλους ανθρώπους. Στη φάση αυτή, είμαι στην διαδικασία αποκόλλησης αυτού που κατάλαβα πως είναι το «εγώ», (και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που στην Ουσία είμαι), ώστε να λειτουργώ, ως αυτό που αναγνώρισα πως Είμαι.

Επειδή είδα τι γίνεται όμως, δεν σημαίνει πως είμαι και Ελεύθερος… Απλά τώρα γνωρίζω «το πώς λειτουργούν τα πράγματα». Από το γνωρίζω πως λειτουργούν, μέχρι του να είμαι πράγματι Ελεύθερος, έχει τεράστια  διαφορά. Το «εγώ», μπορεί να το είδα, όμως το ίδιο αυτό «εγώ», είναι που μου λέει πως και μόνο που είδα τι συμβαίνει είμαι ελεύθερος…. Μου λέει λοιπόν: «Είσαι διαφορετικός, και άρα Ανώτερος από τους άλλους ανθρώπους…» (Άλλον λοιπόν διαχωρισμό έχω τώρα, τον οποίο και πρέπει να διαχειριστώ…)

Η διερεύνηση οπότε του προηγούμενου σταδίου, είναι μία συνεχής διαδικασία. Γιατί δεν σημαίνει πως επειδή είδα τους προηγούμενους (χοντρούς εγκλωβισμούς που όρισαν τη ζωή μου μέχρι πρώτινος), τώρα πως επειδή απλά παρατηρώ και γνωρίζω τι γίνεται, έπαψε και το «εγώ» να δημιουργεί καινούριους εγκλωβισμούς…

Το εγώ υπάρχει και θα υπάρχει, όσο η Σκέψη είναι αυτή που εξακολουθεί να με ορίζει, και να «επιλέγει», έναντι αυτού που Πραγματικά Είμαι και είναι πάντα εδώ. Ο εχθρός του Εαυτού, είναι μόνο το «εγώ». Και το «εγώ», δημιουργείται και τρέφεται από τη Σκέψη. Βρίσκομαι λοιπόν, σε μία πολύ καλύτερη μεν εκδοχή του παλιού εαυτού μου, (του «εγώ» που είδα πως υφίσταται), αλλά επειδή αναγνώρισα πως Είμαι κάτι άλλο, δεν σημαίνει πως λειτουργώ κι όλας ως ο Εαυτός…

Γιατί όσο λειτουργώ στο επίπεδο της Σκέψης, τόσο «οι άλλοι», θα είναι «έξω από μένα». «Εγώ», «οι άλλοι»… Για να μπορέσω όμως να ζήσω, χωρίς κανέναν διαχωρισμό, (χωρίς «εγώ»), χρειάζεται, «να  γνωρίσω», ξανά τον κόσμο από την Αρχή, αλλά από τη Θέση πλέον, αυτού που Είμαι…

Θυμάστε την αρχική ώθηση να ψάξω να βρω τι Είμαι; Η Θέση, από την οποία αυτό «εμφανίστηκε» μέσα μου, είναι ολόκληρη Κατάσταση. (Πεδίο αν θέλετε). Αυτή η θέση, χρειάζεται να γίνει τώρα ΜΟΝΙΜΗ μέσα μου. Κι εδώ είναι η Εσωτερικής Φύσης Εργασία που πρέπει να επιτελώ τώρα, ώστε να παραμένω εκεί, (εδώ) πλέον.


Τέλος 4ου Μέρους …