Η ΑΤΡΑΠΟΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ

 

 

 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ

 

1.      Τάσσεται οριστικά στο πλευρό των δυνάμεων της εξέλιξης.

2.      Εργάζεται για την διαμόρφωση του ατομικού του χαρακτήρα.

3.      Καλλιεργεί τις ιδιότητες τις οποίες στερείται.

4.      Επιδιώκει να θέσει υπό τον έλεγχο του, την προσωπικότητα του.

 

Δηλαδή:

Διαμορφώνει το Αιτιατό του Σώμα.

Συμπληρώνει τα κενά τα οποία υπάρχουν.

Επιδιώκει να το κάνει κατάλληλο για το Χριστικό του Στοιχείο.

Στο διάστημα της δοκιμασίας, διδάσκεται να γνωρίζει τον εαυτό του,

να διαπιστώνει τις αδυναμίες του & να τις διορθώνει.

Αργότερα & όσο προοδεύει,

διδάσκεται τα πρώτα στοιχεία της Θείας Σοφίας

& εισέρχεται στις τελευταίες τάξεις της Αίθουσας της Μαθητείας.

Γίνεται γνωστός σ’ ένα Διδάσκαλο

& την φροντίδα του την αναλαμβάνει

ένας από τους μαθητές του Διδασκάλου, ή ένας Μυημένος.

(Μόνο όμως για ορισμένη διδασκαλία).

 

Προχωρημένα Εγώ όπως & πνευματικά προσανατολισμένα άτομα,

τα οποία δεν εισήλθαν στην Ατραπό της Δοκιμασίας,

παρακολουθούν διδασκαλία από μαθητές ή από Μυημένους σε ομάδες.

Το έργο τους & η πληροφόρησή τους είναι στοιχειώδης.

 

ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΚΑΤΩΘΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Για την πειθάρχηση της ζωής.

Τη διαμόρφωση του χαρακτήρα.

Την ανάπτυξη του μικρόκοσμου πάνω σε παγκόσμιες γραμμές.

Την αναγνώριση του εαυτού σαν μια περίπλοκη πλήρη Μονάδα.

Την αντίληψη των βασικών Νόμων που διέπουν το σύστημα.

Για τον μακρόκοσμο.

Την ανάπτυξη της διανοητικής αντίληψης για την λειτουργία του

Σύμπαντος, τα τρία Βασίλεια της φύσεως & τους Νόμους τους.

Για το τι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν σύνθεση.

(Η πληροφορία αυτή δίνεται μόνο όταν η διαίσθηση αναπτυχθεί).

 

 

Αυτές είναι οι γενικές γνώσεις & όταν τις μάθει,

συναντάται με έναν ο οποίος θα του δώσει τις λεπτομέρειες πλέον.

 

*

 

Η εκπαίδευση αυτή την εποχή γίνεται για δύο λόγους:

 

1.  Για την επιλογή εκείνων οι οποίοι θα αποτελέσουν την αποικία της έκτης υπο-φυλής & να δοκιμαστεί η καταλληλότητα τους για κάποια ειδική εργασία στο μέλλον,

η οποία προς το παρόν είναι άγνωστη σε μας.

 

2.  Παρέχεται διδασκαλία σε ειδικές ομάδες ατόμων

οι οποίοι ήρθαν σ’ ενσάρκωση σ’ αυτή

την κρίσιμη περίοδο του κόσμου,

για να επιτελέσουν το έργο της σύνδεσης

του Φυσικού με το Αστρικό πεδίο, μέσω του Αιτιατού σώματος.

 

Για τη σύνδεση αυτή,

χρειάζεται Συνείδηση σταθερά εντοπισμένη στο Νοητικό πεδίο.

 

***

Ο καθένας μας αναγνωρίζεται από την λάμψη του Φωτός του.

 

Η ύλη των σωμάτων μας πρέπει να είναι λεπτότερου τύπου.

 

Το Φως είναι κραδασμός, & με την καταμέτρηση του κραδασμού

γίνεται η βαθμολόγηση των μαθητών.

 

Από την βαθμολόγηση εξαρτάται & ποιος θα είναι ο Δάσκαλος.

Είναι θέμα ομοιότητας κραδασμού.

 

Όλοι οι άνθρωποι είναι καταγεγραμμένοι & βαθμολογημένοι.

 

*

Τα αρχεία αυτά τα χειρίζονται οι Κύριοι Λίπικα

με τους βοηθούς τους

& είναι ξεχωριστά για τον κάθε Δάσκαλο,

ανάλογα με την Ακτίνα Του.

 

 


Ο ΜΥΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου